субота, 18. новембар 2017.

Poezija, Ptice i ja




Ilustracija Sonja Jovanović

OBAVEŠTENJE
O REZULTATU KONKURSA 
NA TEMU PTICA

Povodom izlaska iz štampe i promocije 
na Sajmu knjiga 23. oktobra 2017. godine
moje prve zbirke poezije PTICA IZA ŽICE,
objavila sam 18. oktobra preko svoje fb grupe  
Konkurs za slanje radova na temu PTICA. 
Rok za slanje radova je bio 17. novembar, 
a pobednik je Mirjana Štefanicki Antonić iz Novog Sada. 
Ona će dobiti moju zbirku Ptica iza žice na poklon, 
kao i objavljivanje pobedničke pesme na mom sajtu. 
Hvala svima na učešću.

Vaša M.S.MARSTOJ

😃😃😃

POBEDNIČKA PESMA
NA TEMU PTICA

🐦🐦🐦

POEZIJA, PTICE I JA

Više nema leta, mirisa mora,
čempresa pored kamena,
cvetalog nara koji mirisom opija.
Okružuje me Panonija.
Opustela katedrala u gradu.
Poslednje noćne ptice s' nadom
zaviruju u gradske časovnike.
Pogledi im nestaju
u daljini i neizvesnosti.
Jesen me zbunjuje.
U iščekivanju grmljavine,
blizine blizinu javljaju.
Nagomilavaju se male i velike tuge.
Ptice mi piju zenice i bude sećanja 
u uglovima uspomena.
Drugujem sa strofama.

Mirjana ŠTEFANICKI ANTONIĆ, 
Novi Sad





Нема коментара:

Постави коментар